Premium outlets - joka tytön shoppailuparatiisi?

Tämä päivä käynnistyi kun joku vetäs motellin parkkiksella volat kaakkoon coyntryradiota.
On sitä kai paskempiakin herätyksiä ollu :D
Mä tosin olin ollu hereillä jo useaan kertaan kun hotellin seinät oli pahvia ja puol seiskasta lähtien joku mölisi pihalla millon mitäkin.

Kovin pitkästi ri tänään tarttenu ajaa, mukavaa vaihtelua. Oisko jotain ehkä 160mailia ajettu yhteensä.
Petalumassa pysähdyttiin ostoksille Premium Outlets ostoskeskukseen josta mä olin haikaillu jo pitkästi ennen matkaa (koska Converse!!) ja ei ne noi ukotkaan tuntuneet pahasti vastaan laittavan ;)
Kuulemma vien Villeä huonoille teille kun sekin ostelee mun seurassa... (voi parkaa...sitäpaitsi, jos kolmet converset saa sillä hintaa mitä Suomessa yhet ni eikö tuo shoppailu ollu suorastaan säästöä??)

Friscoon saapuessa joutu Golden Gatelle vähä jonottaa, nimittäin 45min. Tai no kyllähän se letka lähes koko ajan liikkui mutta hyvin hyvin hitaasti, normaalisti tuo pätkä ois kestäny ajaa ehkä 10min.
Ei tänään ajettu muuta ku läpi vaan ja tultiin suoraan hotellille Redwood Cityyn joka on n.20 mailia Friscosta etelään.
Täällä ny oltas seuraavat kolme yötä, ihan kiva olla välistä "paikoillaan".

Huomenna siis Friscoa tutkimaan ja Alcatraziin yökierrokselle!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Tämän vuoden Usan roadtripin suunnitelma julki!

Mitä maksoi 3kk roadtrip Amerikassa?

Gibraltarin ihanat apinat